AETHER-099
rating: 0+x
SCP-TR-099.jpg

Aether-099, projeksiyon yansıması.

Nesne Sınıfı: POSITIVE

İkincil Sınıf: Otonom Tehlike

Anomali Türü: Mekanik Anomali, Bilinçli Anomali

Saklama Prosedürleri: Aether-099, Tesis-29'da, 5x5x3m ölçülerinde, minimum 3. seviye güvenlik izin düzeyine sahip personelin erişimine açık standart bir oda içerisinde, devamlı olarak güç kaynağına bağlı ve açık halde muhafaza edilir. Bu alan, herhangi bir gözlem gerektirmez ve Aether-099 haricinde herhangi bir ışık kaynağına ihtiyaç duyulmamaktadır. Aether-099, her haftada bir (1) kere, temizlenecektir ve bu süreç içerisinde, mutlaka kapalı halde olmalıdır.

Denek haricinde hiçbir personelin, Aether-099 ile etkileşime geçme izni yoktur. Gerçekleştirilen tüm etkileşimler ve sonuçları kayıt altına alınmalıdır. Aether-099 ile etkileşime geçen her personel, sonuç görülene dek gözlem altında tutulacaktır.

Açıklama: Aether-099, 2.3x5.3cm ölçülerinde ve 55cm uzunluğunda ayaklara sahip, 10.6 kilogram ağırlığında, eski model, metal ve 2 adet 35mm film çarkı bulunduran, üzerinde üretici firma veya üretim yeri ile ilgili herhangi bir ibare bulundurmayan bir projesksiyon olarak tanımlanır. Aether-099, türünün zamanına göre alışılmadık şekilde, 16A, Avrupa tipi, topraksız bir fiş kablosuna sahiptir.

Aether-099 çalıştırıldığında, Doğruluk mu Cesaret mi? ibaresi bulunan bir yansıma ortaya çıkarır. Anomalinin, herhangi bir mikrofon veya benzeri bir eklentisi bulunmamasına rağmen, yansımayı gözlemleyen bir insan tarafından "doğruluk" veya "cesaret" cavaplarından biri söylendiğinde, yansıma üzerinde bulunan ibare, doğruluk veya cesaret seçenekleri ile uyuşan türden, çeşitli "talepler" ile yer değiştirir. Bu talepler, çoğunlukla yerine getirilmesi zor ve fiziksel acıya sebep olacak türden olarak rapor edilmiştir.

Belirtilen talebin yerine getirilmesi durumunda, "teşekkürler" benzeri, minnet ifade eden bir yazı belirir ve önceki yansıma tekrar ortaya çıkar.

Belirtilen talebin yerine getirilememesi durumunda ise, Projeksiyon Kaybettin veya benzeri, başarısızlık ifade eden bir ibare yansıtır ve sonraki 6 saat ile 2 günlük zaman dilimi içerisinde, şahsın nihai şekilde ölümü gerçekleşir.

Bu ölümler, hiçbir şekilde gözlemlenemez ve ceset üzerinde yara, boğma benzeri hiçbir iz bulunmaz. Bu ölümler çoğunlulkla "vahşi" olarak tanımlanabilecek şekilde gerçekleşmektedir. Şimdiye dek, gerçekleşene dek, gözlem altında tutulmasına rağmen Aether-099 kaynaklı hiçbir ölüm, kayıt altına alınamamış veya gözlemlenememiştir. Ayrıca, cinayeti gerçekleştiren etken bulunamamıştır.

Aether-099, 2005 senesinde, Amerika, Boston, [VERİ GİZLENDİ] bölgesinde bir sinemanın uzun zamandır açılmayan bir depo bölümünün çilingir yardımıyla açılması sonucunda, standart sinema objelerinin arasında keşfedilmesi ve kullanılması ile sinema çalışanının ölmümünün gerçekleşmesi sonrasında verilen ifadenin kayda geçmesi ile, Kurum tarafından ele geçirilmiştir. Olay sonrasında, mekan sahibi üzerinde soruşturma başlatıldı. Fakat, herhangi bir şüpheli bulguya rastlanmadı.

Ek-099-1: Yapılan inceleme sonucunda, Aether-099'un merceklerinin imal edildiği cam alaşımının, periyodik tablo üzerinde bilinen hiçbir element ile eşleşmediği ortaya çıkmıştır.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License