AETHER-011
rating: +2+x

DİKKAT: ERİŞİM ÇABASINDA BULUNDUĞUNUZ DOSYA, 3. SEVİYE GÜVENLİK İZİN DÜZEYİ GEREKTİRMEKTEDİR.

YETERSİZ YETKİ EŞLİĞİNDE ERİŞİM GERÇEKLEŞTİRİLMESİ DURUMUNDA, ÇEŞİTLİ CEZALANDIRMALAR UYGULANACAKTIR.

Aetherium_logo_2_soru_isareti.png

Resim Gizlendi.

Aether:011 Erişim Seviyesi:10/09
Nesne Sınıfı: NEGATIVE

Aetherium_Autonomus_Object_.pngOtonom Tehlike

Muhafaza Prosedürleri: AETHER-011'e erişim, küresel çapta bloke edilmiştir ve arama motorlarının veri tabanı üzerinden kaldırılmıştır. AETHER-011 anomalisine yalnızca, test ve benzeri amaçlar doğrultusunda, Anomali ile ilgili araştırmalardan sorumlu tutulan personel Dr. ████ tarafından alınan yetki eşliğinde erişim sağlanabilmektedir. AETHER-011'e, izinsiz olarak eriştiği anlaşılan her personel/şahıs üzerinde, mesleğinden men edilme, rütbe düşürme, azarlanma ve C sınıfı amnestik ilacına maruz bırakılma benzeri cezalar uygulanır.

AETHER-011'in admin/site yöneticisi konumundaki şahısa ulaşma adına gerçekleştirilen çalışmalar, daima başarısızlık ile sonuçlanmıştır. Çalışmalar sürdürülmektedir ve yöneticinin tespit edilmesi durumunda, alınan soruşturma sonrası derhal üzerinde infaz protokolü uygulanacaktır.

Açıklama: AETHER-011, internet veri tabanı içerisinde "derin ağ" olarak bilinen, doğrudan erişime açık olmayan seviye içerisinde kullanılan ".clos" isimli uzantıyı bulunduran ve web mağazası konseptine sahip, "Floofy" adı verilen, standart bir websitesi olarak tanımlanır.

AETHER-011'in anormal özelliği, mağaza içerisinde satılan içeriklerin karakteristik durumlar ve benzeri olaylar şeklinde olmasıdır. Ölüm, rüyalar, sevinç veya üzüntü benzeri duygular ve hisler satılan içeriklere örnektir.
Ödemeler çoğunlukla, anormal olmayan web mağazalarında bulunan kredi kartı benzeri yöntemlerin aksine, sayfa üzerinde beliren talimatların yerine getirilmesi ile gerçekleşmektedir. Bu talimatların zorluk seviyesi, satın alınan ürüne göre değişiklik gösterir.

Site, aktifliği hergün artan bir pazar alanıdır. Kullanıcıların, sitenin küresel çapta engellenmesine rağmen erişim sağlamaları sebebi ile, sıradan insanlar olmadığı varsayılmaktadır. Bu kullanıcıların konumunu veya kimliklerini öğreme adına gerçekleştirilen girişimler başarısızık ile sonuçlanmıştır.

Aşağıda, pazar içerisinde satılan ürünlerden örnekler verilmiştir.

Ürün: 10 Dakikalık Mutluluk
Fiyat: Vücudun üzerine, kesici bir alet aracılığı ile "mutlu bir surat ifadesi" çizmek.
Açıklama: Mutluluk, her soruna en güzel ilaçlardan ve bu hayatta satın alabileceğin en iyi şeylerdendir.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License