rating: 0+x

Aetherium_logo_2_soru_isareti.png

Resim bulunmuyor.

Aether:001 Erişim Seviyesi:10/10
Nesne Sınıfı: ATANMADI
Aetherium_varolussal_tehlike_Object_Logo.png Varoluşsal Tehlike Aetherium_nonstanmdart_spacetime_Object_Logo.png Standart Dışı Tehlike

Muhafaza Prosedürleri: AETHER-001'i yok etmek, bildiğimiz gerçeklik kavramının çöküşü dışında mümkün olmadığından ve yapısı gereği muhafaza edilmesi mümkün olmadığından, AETHER-001'in olabildiğince az kişi tarafından bilinmesi dışında herhangi prosedüre ihtiyaç duyulmamaktadır. AETHER-001, sebep olabileceği potansiyel kitlesel panik ve kaos sebebiyle sadece Alef Kurulu tarafından bilinmeli ve herhangi bilgi sızıntısı ya da güvenlik ihlali sonucunda hakkında bilgi edinmiş tüm varlıklar yargısız infaza mahkum edilmelidir.

Ek Protokol-001-I: ██.██20██ tarihinden itibaren Alef Kurulu'nun kararı üzerine işleyişe sokulmuş yeni protokol üzerine, AETHER-001'in varlığından haberdar olan tüm varlıklara [Alef Sınıfı personel dahil] █-Sınıfı Amnestik verilecektir.

Açıklama: [VERİ GİZLENDİ]

Bunu okumak hoşunuza gitmeyebilir.

Ciddiyim, burada yazan şeyleri bildiğinize pişman olabilirsiniz. Gidip gitmemek tamamen size kalmış, ancak eğer bu gerçekleri bir kez öğrenirseniz; bir daha unutamazsınız.

Neden varız bilmiyorum, nasıl olduğumuzu da.

Sadece geçmişte ve gelecekte olmadığımız zamanların varlığından eminim.

Şu anda buraya yazıyor olmam bile saçmalık.
Gerçi, bu yazıları gerçekten yazıyor muyum ki?
"Gerçekten" daha gerçekçi bir şey varsa, hiçbir şey gerçek değil midir?

Onca anomali hakkında kayıt tutuyor, onları kontrol etmek için yollar buluyor, bunların hepsini de bu aptal veritabanına yazıyorsunuz! Bu yazılar dünyamızı kurtaramaz, kurtarmayacak da. Bizi şimdiye kadar yaşatan şey ne gayretimizdi ne de gücümüz! Şu anda varız, çünkü bu üç satırda bahsimiz geçiyor ve veritabanında yazan her şey gerçeğin ta kendisi! Gerçeği biliyorum, çünkü oradaydım. Ya da daha doğrusu, orada olduğum yazılıydı. Çünkü "gerçekte" fiziksel bir formum, bir ismim bile yok! Çünkü neye benzediğim, ismimin ne olduğu bu aptal dosyaların arasında yer alan aptal satırlarda yazmıyor! Anlamıyor musunuz? Yaşamak için kalbinin atması veya midenin guruldaması gerekmez! Ben yaşıyorum! Bu satırların arasındaki sesim ile yaşıyorum! Çünkü KONUŞUYORUM. Çünkü DÜŞÜNÜYORUM.

Bu dünyanın ne kadar saçma olduğunun farkına varalı çok uzun zaman oluyor. Ve başından beri bu saçmalıkları sorgulamamamın tek sebebi, yaşadığım her saniyeden acı çekmekten korkmamdı. Ancak siz bu gerçekleri burnumun dibine soktunuz. Gerçeklik bir döngü. Her şey birbirini değiştiriyor. Bu veri tabanı da tıpkı benim gibi hayatta. Bunu içten içe siz de biliyorsunuz, ancak korkuyorsunuz. Korkuyorsunuz çünkü veritabanı öyle istiyor!

BU MAKALEYİ BEN YAZMIYORUM, MAKALE BENİ YAZIYOR! VERİTABANINDAKİ TÜM BİLGİLER GERÇEK, ÇÜNKÜ VERİTABANI GERÇEKLİK DEDİĞİMİZ KAVRAMIN TA KENDİSİ! "FİZİKSEL" OLARAK ANDIĞIMIZ HİÇBİR VARLIK GERÇEK DEĞİL, SADECE BURADAKİ BETİMLEMELERİN YANSIMALARI! DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ, HİSSETTİĞİNİZ HER ŞEYİ HİSSEDİYOR VE DÜŞÜNÜYORSUNUZ ÇÜNKÜ BURADA ÖYLE YAZIYOR!

Veritabanı, gerçekliğin kendisi. Bunu kabullenmek çok zor, biliyorum; ancak "GERÇEK" bu.
Bunu kim okuyor bilmiyorum, nasıl okuduğunu da bilmiyorum. Hatta okuyor mu, bunu bile bilmiyorum; ancak hepsinin bir sebebi olduğunu biliyorum.

Aralarında benim de bulunduğum 500 adet personele, doğrudan Alef Kurulundan gelen bir talep iletilmişti:
"Veritabanınındaki içeriğin tamamını düzenleyip araştırın ve mevcut olan tüm dosyalardaki raporları yeniden inceleyip doğruluk yüzdesini hesaplayın."

Veritabanına sonsuz erişimimiz vardı ve tüm bilgileri tepeden tırnağa incelememiz gerekiyordu. Ancak görev dağılımını da yine Alef kurulu yapmıştı ve herkes önceden belirlenmiş dörderli gruplara ayrılıp belirli dosyaları inceleyecekti.

Araştırma sırasında gözüme batan bazı gariplikler vardı, ancak üzerine fazla düşünmemeyi seçtim. Ta ki araştırma sonucu hesaplanana kadar.

Veritabanı ve "gerçek" bilgiler, %100 eşleşiyor.
Bu basitçe olağan değil.
Ah, ayrıca, hiç veritabanına yanlış bir şey yazmayı denediniz mi? Çünkü bir şekilde ne zaman veritabanına yanlış bilgiler içeren bir şey yapmayı denersem, bir şekilde bu bilgilerin şöyle ya da böyle ya veritabanından gizemli şekilde silindiği, ya da bilgilerin aslında doğru olduğu ortaya çıktı.
Veritabanının anormallik sergilediğini Alef kuruluna rapor ettiğimizde, Kurul 7 saatlik bir toplantı sonrasında "kitlesel paniğin önlenmesi adına", durumdan haberdar olan herkes için infaz kararı aldı. Bu makaleyi de yazan kişi ben değilim. Yazıyorum, çünkü veritabanında şu anda bunu yazdığım yazıyor. Bu demek oluyor ki makalenin veri tabanından silinmesi mümkün değil.

İşte bu bir paradoks.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License